SEO marketingstrategie:

Marketingstrategie

SEO marketingstrategie:

Bedrijven moeten 2018 gebruiken om de slechte gewoonte te doorbreken om aspecten van een SEO-marketingstrategie als een eenmalige oefening te beschouwen. Te vaak optimaliseren sommige bedrijven een webpagina en passen deze nooit aan.

Hoewel 61% van de marketeers in een HubSpot-studie uit 2017 zegt dat het vergroten van organische zichtbaarheid hun hoogste prioriteit voor inkomende marketing is, volgen ze dit niet altijd op.

Je kunt zien dat ze een SEO-strategie niet altijd volledig omarmen:

  • SEO-paginatitels missen een zoekwoordfocus.
  • SEO-paginatitels bootsen alleen de inhoudskoppen na.
  • Pagina-URL’s zijn anderhalve kilometer lang.
  • Niets wordt ooit gewijzigd (kijk snel met de Wayback Machine, een populair archief van meer dan 300 miljard webpagina’s).

Dit is een goed moment om SEO-marketinggegevens nader te bekijken, omdat het zoeken voor alle soorten B2B- en B2C-bedrijven slechter wordt.

Uw zoekwoordzin die organisch op nummer 1 blijft staan, is niet langer het beste resultaat dat zoekers zien vanwege ontwerpwijzigingen op de pagina’s met zoekresultaten van Google (SERP’s). Dat gebrek aan zichtbaarheid brengt de effecten van uw organische verkeer in gevaar, wat leidt tot minder klikken, leads, verkopen, paginaweergaven en conversies.

elementen
SERP-elementen (zoals video’s of afbeeldingen) bestaan ​​al jaren, maar verschenen met tussenpozen. Het gebruik ervan is de afgelopen jaren geïntensiveerd en vertoont geen tekenen van vertraging.
De functie Mensen vragen bevat ook gerelateerde zoekopdrachten naar de oorspronkelijke zoekterm en wordt weergegeven op de voorpagina van de resultaten.

SERP

Hier zijn enkele andere SERP-elementen:

AdWords – maximaal vier bovenaan met optionele extensies kunnen elke advertentie dieper maken
Kennisgrafiek – vakken met gegevens variërend van bedrijven tot beroemdheden aan de rechterkant van de zoekresultatenpagina

Sitelinks –

meerdere links naar subpagina’s binnen het website-resultaat zichtbaar onder de primaire website
Lokale pakketten – verschillende lokale vermeldingen verschijnen samen (vaak onder een kaart die de locatie van elk aangeeft)

Carrousellijsten –

interactieve visuele weergave van resultaten voor zaken als films, liedjes en restaurants
Recensies met sterbeoordelingen (maak sommige organische resultaten dieper)
Om dieper in te gaan op deze elementen, heeft Moz goede tips over hoe u uw website kunt laten opnemen in de gespecialiseerde SERP-functies. Search Engine Land raakt ook enkele van hen aan en legt enkele andere opmerkelijke rankingtrends uit, zoals schema-opmaak (instructies die zoekmachines helpen bij het begrijpen van soorten inhoud).

Zelfs als uw website niet zo vaak is opgenomen in SERP-functies als u zou willen, kunt u er nog steeds aan werken om uw normale organische resultaten te verbeteren door uw inhoud bij te werken en / of uit te breiden.

No Comments

Post A Comment